REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

I. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa warunki dokonywania zakupów w sklepie internetowym pod adresem  https://fotodizajn.pl (dalej: Sklep)

2. Aby zakupić produkty za pośrednictwem Sklepu konieczne jest posiadanie dostępu do urządzenia elektronicznego mającego dostęp do internetu, na którym zainstalowany został system operacyjny oraz przeglądarka internetowa. Niezbędny jest także adres e-mailowy.

3. W celu korzystania z produktów elektronicznych Klient musi dodatkowo mieć zainstalowany program umożliwiający obsługę plików w formacie .psd, .txt.

4. Operatorem i administratorem sklepu internetowego prowadzonego za pośrednictwem strony internetowej https://fotodizajn.pl jest  Ann Studio – Fotografia & Projektowanie Graficzne Anna Wzorek, ul.  Łękawka 100 33-112 Tarnowiec NIP: 9930661999 (dalej: Sprzedawca)

Adres e-mail: info.annstudio@gmail.com


II. Korzystanie ze sklepu internetowego

1. W celu złożenia zamówienia Kupujący musi dokonać rejestracji konta w sklepie internetowym. Dane osobowe podane przez Kupującego będą wykorzystywane jedynie w celu realizacji umowy chyba, że Kupujący wyrazi dodatkowo wyraźną zgodę na otrzymywanie newslettera.

2. Rejestracja Konta jest równoznaczne z zawarciem pomiędzy Kupującym, a Sprzedającym umowy oświadczenie usług.

3. W celu zarejestrowania Konta Kupujący musi wypełnić stosowny formularz i wprowadzić wymagane przez Sprzedającego dane w tym podać swoje imię, nazwisko, adres, adres mailowy i numer telefonu. Kupujący, który chce otrzymać fakturę powinien także podać swój numer NIP.

4. Podczas rejestracji Kupujący powinien samodzielnie wybrać swój login użytkownika oraz hasło. Dodatkowo rejestracja konta wymaga zaakceptowania przez Użytkownika Regulaminu, Polityki Prywatności i klauzuli informacyjnej dotyczącej przetwarzania danych osobowych. Kupujący dokona tego poprzez zaznaczenie odpowiednich pól [checkboxów] na formularzu.5. Kupujący ma prawo zarejestrować tylko jedno konto. Jest ono przypisane do użytkownika.
6. Rozpoczęcie świadczenia usługi następuje niezwłocznie po zawarciu umowy o świadczenie usług.

7. Umowa o świadczenie usług zostaje zawarta na czas nieokreślony. Każda ze stron może ją wypowiedzieć w każdym czasie bez wskazania przyczyny.

8. Umowa o świadczenie usług zostaje zawarta na czas nieokreślony. Każda ze stron umowy o świadczenie Usług może ją wypowiedzieć bez wskazania przyczyn. Umowa o świadczenie usług ustaje na koniec miesiąca kalendarzowego, w którym oświadczenie to zostało doręczone drugiej stronie w formie pisemnej albo lub e-mailowej.

9. Ustanie mocy wiążącej umowy o świadczenie usług nie ma wpływu na moc wiążącą i treść umów sprzedaży, które zostały zawarte przez Kupującego przed datą ustania mocy wiążącej umowy o świadczenie usług.


10. Jeżeli umowa o świadczenie usług ustanie konto danego użytkownika zostaje dezaktywowane.


11. Zarówno Kupujący jak i Sprzedający mają dostęp do informacji zgromadzonych na koncie użytkownika. Kupujący ma możliwość zmieniania wprowadzonych danych.


12. Użytkownik ponosi całkowitą odpowiedzialność za skutki udostępnienia loginu i hasła osobom trzecim. Umowy sprzedaży, które zostały złożone z konta danego użytkownika uważane są za zawarte w imieniu Użytkownika i mają wobec niego moc wiążącą.

III. Zawarcie umowy sprzedaży
1. Zaoferowanie produktu w Sklepie jest równoznaczne ze złożeniem oferty w rozumienie Kodeksu Cywilnego.

2. Ceny produktów zaoferowanych w Sklepie zawierają podatek VAT i wyrażone są w złotych polskich. Nie zawierają one opłat za dodatkowe usługi związane ze sprzedażą – w tym ceny dostaw towarów. Kupujący jest informowany o konieczności poniesienia dodatkowych opłat w chwili składania zamówienia oraz na ekranie podsumowania zakupów.

3. Złożenie zamówienia odbywa się poprzez umieszczenie produktów w Koszyku i wypełnienie odpowiedniego formularza zawierającego dane Kupującego. Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się z Regulaminem oraz Polityką prywatności oraz zaakceptowanie ich treści. Odbywa się to poprzez zaznaczenie odpowiednich pól [checkboxów] na formularzu.

4. Po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie Kupujący zostanie przekierowany na stronę, na której będzie mógł dokonać płatności na wybrane produkty. Umowę uważa się za zawartą z chwilą skutecznego dokonania płatności.

5. Po złożeniu zamówienia, Kupujący niezwłocznie prześle Zamawiającemu e-mailem potwierdzenie zawarcia umowy określającą cenę i ilość zamówionych produktów, koszty wysyłki, wybraną formę zapłaty oraz sposób płatności.


6. Jeśli Kupujący zamówił produkt fizyczny pomiędzy nim a Kupującym zawarta zostanie umowa sprzedaży. Jeżeli Kupujący zamówił produkt cyfrowy zawarta zostanie umowa o dostarczenie treści cyfrowych. Jeśli przedmiotem zamówienia są produkty obu rodzajów, dochodzi do zawarcia pomiędzy stronami dwóch umów odpowiadających treści zamówionych produktów.


7. Kupujący jest zobowiązany do podania prawdziwych danych osobowych w formularzu zamówienia i odpowiada za skutki podania danych fałszywych. W przypadku powzięcia wątpliwości co do prawdziwości danych Sprzedający może skontaktować się z Kupującym, nie jest on jednak zobowiązany do weryfikowania prawdziwości podanych informacji.

8. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie ograniczają, ani nie wyłączają praw konsumentów wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, zapisu Regulaminu będą interpretowane na korzyść konsumenta. Gdyby zaś okazały się one niezgodne z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, uznaje się je  za nieważne.


IV. Odstąpienie od umowy

1. Kupujący będący konsumentem, który dokonał zakupu w Sklepie, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni.

2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

a) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:

– obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach –od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,

– polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony –od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;

b) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy


3. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w przypadku umowy:

a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

c) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

d) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

e) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

f) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

4. Aby odstąpić od umowy, Kupujący powinien przesłać na adres e-mail Sprzedawcy: info.annstudio@gmail.com oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie to może zostać złożone na formularzu, który zostanie przesłany kupującemu przez sprzedawcę.

5. Kupujący zobowiązany jest zwrócić towar niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Towar powinien być zwrócony w stanie kompletnym i nienoszącym śladów użytkowania.

6. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Jeżeli jednak rzecz dostarczono Kupującemu do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy, przedsiębiorca jest zobowiązany do odebrania rzeczy na swój koszt, gdy ze względu na charakter rzeczy nie można jej odesłać w zwykły sposób pocztą.

7. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy, zwróci Kupującemu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.

8. Sprzedający dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

9. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Kupującego, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

10. Postanowienia niniejszego rozdziału nie mają zastosowania do Kupujących nie będących konsumentami.


V. Płatności

1. Płatności w Sklepie są dokonywane za pomocą szybkiego przelewu internetowego za pomocą portalu www.przelewy24.pl,

2. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

3. Płatność przelewem uznaje się za dokonaną z chwilą uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

4. Sprzedawca ma prawo umożliwić Kupującemu dokonanie płatności w odmiennej formie, jednak wymaga to indywidualnych ustaleń. W przypadku jeśli Kupujący chciałby skorzystać z takiej możliwości, prosi się go o kontakt e-mailowy pod adresem: info.annstudio@gmail.com

VI. Dostawa

1. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu płatności przez Sprzedającego. W przypadku jeśli zamówienie zostało złożone w dzień wolny od pracy, realizacja zamówienia rozpoczyna się w następnym dniu roboczym.

2. Produkty są wysyłane w terminach określonych w opisie towaru widniejącym na stronie Sklepu. W przypadku jeśli Kupujący nabędzie kilka towarów o różnych terminach dostawy, zostaną one wysłane razem po skompletowaniu zamówienia przez Kupującego.

3. Produkty elektroniczne są doręczane na adres e-mailowy Kupującego wskazany przez niego przy składaniu zamówienia.

4. Sprzedający wraz z towarem doręczy Kupującemu dowód sprzedaży. W przypadku Kupujących będących konsumentami, faktura jest im doręczana na ich życzenie (należy zaznaczyć opcje chęci otrzymania faktury przy formularzu dostawy).

VII. Gwarancje, reklamacje i rękojmia


1. Sprzedający zobowiązuje się doręczyć Kupującemu produkty pozbawione wad. Za wady rzeczy odpowiada według zasad określonych w przepisach Kodeksu cywilnego.

2. Reklamację można składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: info.annstudio@gmail.com,  opisując wadę produktu i okoliczności, w jakiej się one ujawniły. Reklamacja powinna określać, czego Kupujący żąda od Sprzedającego.

3. W przypadku produktów fizycznych reklamowany produkt powinien zostać odesłany na adres Łękawka 100, 33-112 Tarnowiec. Sprzedający w porozumieniu z Kupującym może także określić inny sposób odesłania reklamowanego produktu.

4. Reklamując produkt, Kupujący może zażądać od Sprzedającego wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę Kupujący może także złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych trudności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

5. Sprzedający rozpatrzy reklamację Kupującego w terminie 14 dni, licząc od dnia jej otrzymania. Jeśli reklamacja nie zostanie uznana, Sprzedający zwróci towar Kupującemu na wskazany przez niego adres, przesyłając mu równocześnie opinię o niezasadności reklamacji.


6. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.

7. Jeśli sprzedawany towar objęty jest gwarancją producenta, Sprzedający poinformuje Kupującego w trakcie składanie zamówienia o istnieniu i zakresie gwarancji.

8. W przypadku istnienia gwarancji uprawnienia Kupującego oraz obowiązki gwaranta są określone w karcie gwarancyjnej, którą Sprzedający przekaże Kupującemu wraz z zakupionym produktem.

9. Fakt, że została udzielona gwarancja na na sprzedany towar nie wyłącza, nie zawiesza, ani nie ogranicza uprawnień Kupującego z rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

VIII. Przetwarzanie danych osobowych

1. Sprzedający jest Administratorem danych osobowych w Sklepie.

2. Sposób i zakres przetwarzania danych osobowych w Sklepie są określone w Polityce Prywatności. Można ją znaleźć pod linkiem: www.fotodizajn.pl/polityka-prywatności

IX. Postanowienia końcowe

1. W celu złożenia zamówienia w sklepie internetowym konieczne jest wyrażenie zgody na postanowienia niniejszego Regulaminu.

2. W przypadku jakichkolwiek problemów lub wątpliwości związanych z zamówieniami Kupujący może skontaktować się ze Sprzedającym pod adresem e-mail: info.annstudio@gmail.com

3. Sprzedający poinformuje Kupującego na jego żądanie, w formie przez niego wybranej, o szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem z jakichkolwiek usług świadczonych drogą elektroniczną.

4. Kupujący zastrzega możliwość wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu. Wszelkie zmiany wchodzą one w życie po upływie 14 dni od ich opublikowania. W przypadku jeśli zamówienie zostało złożone przez wejściem w życie nowej wersji regulaminu, stosuje się do niego zapisy zawarte we wcześniejszej wersji tego dokumentu.

5. Sądem właściwym do rozstrzygania sporów wynikających z niniejszego Regulaminu lub mających związek z niniejszym Regulaminem jest rzeczowo i miejscowo właściwy sąd powszechny.

6. Sposoby oraz dostęp do pozasądowych form rozstrzygania sporów znajdują się pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php

Dodatkowo pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ można znaleźć platformę internetową służącą do rozstrzygania sporów sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).